دانلود پروژه کنترل اتوماتیک " کنترل گر های رانشگر "


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاروان آرامش و آدرس karvanaramesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 1477
بازدید کل : 329773
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 214
تعداد آنلاین : 1


filesell filesell filesell

 

کنترل اتوماتیک

کنترل اتوماتیک

دانلود پروژه کنترل اتوماتیک " کنترل گر های رانشگر "

 

 

 

 

 

خلاصه ای از پروژه :

مقدمه

بر اساس قانون نیوتون، هر جسمی در هر وضعیتی، برای حرکت نیازمند نیرو است. حرکت یک جسم شناور یا غوطه ور در آب نیز از این قانون مستثنا نیست. انسان های اولیه برای حرکت بر رودخانه ها از تنه ی درختان استفاده می کردند و به منظور هدایت تنه ی درختان در آب، ابتدا از دست و سپس از با کسب تجربه و آگاهی از نقش اهرم در ایجاد نیروی بیشتر، از الوار ها استفاده کردند. الوار ها نیز به تدریج تغییر شکل یافتند و در نهایت به صورت پارو های متداول امروزی در آمدند. پارو اولین سیستم رانش انواع شناور در آب به شمار می آید.

در ادامه بشر به جای پارو از بادبان استفاده کرد که در طول زمان بادبان های متفاوتی روی کار آمدند. با پیشرفت دانش بشری و آگاهی از قدرت بخار ماشین بخار ساخته شد. از این مرحله به بعد سیستم رانش شناور ها به مرحله صنعتی وارد شد. با وارد شدن در این مرحله و موازی با آن افزایش طول شناور ها و تردد و تجارت و مهم شدن این صنعت در بین کشور ها سیستم هایی ابداع شد تا بتواند در رانش کشتی تاثیر گذار باشدو کنترل گرهای رانشگر از این نوع از سیستم ها به شمار می آیند. همه می دانند که موتور محرکه کشتی قلب کشتی است و سیستم حرکتی آن نیز به عنوان پاشنه آشیل کشتی به حساب می آید لذا باید از این سیستم ها مراقبت کرد و کنترل گرهایی برای آنها تعریف کرد.

 

فایل های موجود :

1. فایل ورد با قابلیت ویرایش (5 صفحه)

2. فایل پاورپوبنت با قابلیت ویرایش (20 صفحه)

3. مقاله مربوطه

 

 دانلود 

با گرفتن نمره عالی از استاد مربوطه





:: برچسب‌ها: کنترل اتوماتیک , کنترل گرهای رانشگر , سیستم های کنترلی , سیستم های کنترلی در شناور ها ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فاطمه
ت : شنبه 14 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');