صبوری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاروان آرامش و آدرس karvanaramesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 214
تعداد آنلاین : 1


filesell filesell filesell

وقتی خدا مشکلات تو رو حل می کنه

تو به توانایی های اوایمان داری

وقتی خدا مشکلاتت رو حل نمی کنه

او به توانایی های تو ایمان داره...





:: بازدید از این مطلب : 501
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فاطمه
ت : جمعه 17 آبان 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
منم تنهایی در تاریخ : 1392/8/18/6 - - گفته است :
سپاس برای آنچه به من بازگرداندی و آنچه از من باز ستاندی که در بازگشت آن حکمتی بود و در ستاندنش معرفتی مرا بزرگ کن آنقدر بزرگ که دریابم آن حکمتها وآن معرفتها را خدای من سپاس سپاس از لطفت که مرا دیدی و هر روز به من خندیدی و من تورا با لبخندت میشناسم که هر روزه در چشمان تو مینگرم و تو در گوش من باز میخوانی که : همانا من از رگ گردنت به تو نزدیکترم آری تو همین جایی چیزی در من میتپد که هر روز تو را به نام میخواند سپاس برای تپیدن نبض حضورت "مهربان معبود محبوب من آنی مرا به خود وامگذار
پاسخ:آمیییین

<-CommentGAvator->
mahdi در تاریخ : 1392/8/17/5 - - گفته است :
چ نکته بینی دقیقی دمت گرم
پاسخ:خواهش می کنم


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');