آقا بیا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاروان آرامش و آدرس karvanaramesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 1483
بازدید کل : 329779
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 214
تعداد آنلاین : 1


filesell filesell filesell

آقا بیا دلم حسابی واست تنگ شده آقا بیا میدونم تو من رومیبینی ومیگیی پس چرا اینجایی وفقط زبونت به ذکر نام من میچرخه و دلت هوایی نیس اما به جان مادرتون خیلی دلم براتون تنگ شده شاید جمعه ها رو یکی یکی رد میکنم وهر پنج شنبه به خودم قول میدم که صبح جمعه دعا ندبه رو یادت نره ولی ندبه هارو پشت سر میذارم و در خوابم.دلم باتوست ولی همیشه در خواب غفلت به سر میبرم دلم با توست ولی همان دلی که دلبسته این دنیا شده همان دلی که پای عبادت که میرسه میگه حال بذار بعدن و...

آقا یعنی میشه منم یکی از یارانت باشم میشه دست منم بگیری و بلند کنی ووووای آقا بیا که دلم لک میزنه واسه شنیدن صدای شما که میگویید

الا يا اهل العالم انا الامام القائم
الا يا اهل العالم انا الصمصام المنتقم
الا يا اهل العالم ان جدي الحسين قتلوه عطشانا
الا يا اهل العالم ان جدي الحسين طرحوه عريانا
الا يا اهل العالم ان جدي الحسين سحقوه عدوانا»
ترجمه:
«آگاه باشيد اي جهانيان كه منم امام قائم
آگاه باشيد اي اهل عالم كه منم شمشير انتقام گيرنده
بيدار باشيد اي اهل عالم كه جد من حسين را تشنه كام كشتند
بيدار باشيد اي اهل عالم كه جد من حسين را عريان روي خاك افكندند
آگاه باشيد اي جهانيان كه جد من حسين را از روي كينه توزي پايمال كردند»

آقا هوای مارو هم داشته باش برای عاقبت به خیری همه مون دعا کن.اللهم عجل لولیک الفرج.آمـــــــــیــــــــــــن

روزی هزار بار دلت راشکسته ام

بیخود به انتظار وصالت نشسته ام 

هربار این تویی که رسیدی و در زدی

هربار این منم که در خانه بسته ام

هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی

هم عهد خویش هم دلت راشکسته ام

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فاطمه
ت : چهار شنبه 2 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
آخرین منجی آخرین یار در تاریخ : 1392/11/30/3 - - گفته است :
آقا بیا تا با ظهور چشم هایت

این چشم های ما کمی تقوا بگیرد
پاسخ:الـــــــــــــــــلهم عــــــجل لـــــــــــــــــولیک الــــــفـــــــرج

<-CommentGAvator->
آخرین منجی آخرین یار در تاریخ : 1392/11/30/3 - - گفته است :
آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد

شاید دعای مادرت زهرا بگیرد

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:الـــــــــــــــــلهم عــــــجل لـــــــــــــــــولیک الــــــفـــــــرج

<-CommentGAvator->
محیا در تاریخ : 1392/11/4/5 - - گفته است :
اللهم عجل لولیک الفرج.

خواستم یه جمله ی زیبا بنویسم اما پیش خودم گفتم چی بهتر از دعا برای ظهور؟...
پاسخ:سلام.ممنون که اومدین.الـــــــــــــــلـهم عــــــــــجلــــــــ لـــــــــــولیـــــــــــــــک الـــــــــفرج

<-CommentGAvator->
حمید رضا در تاریخ : 1392/11/4/5 - - گفته است :
صدایت می کنم، عالم شمیم عود می گیرد... و چشمانم به یاد تو ، غمی مشهود می گیرد... ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم مولا............*........................ درود بر شما و نوشته ی بسیار زیبا و احساسی تون... و سپاس بابت لحظه هایی که حضور پیدا کردید و توی وبم نظرای زیباتونو گذاشتید ... درود بر شما... مواظب احساسات پاک خدایی و مهدوی تون باشید... درود...
پاسخ:سلام.ممنون نظرلطفتون هست.ان شالله همه مون از یاران پولاد دل آقاباشیم.

<-CommentGAvator->
منم تنهایی در تاریخ : 1392/11/2/3 - - گفته است :
بسم رب المهدی

سلام

دیشب خوابم نمی برد.تا دیر وقت بیدار بودم.

یاد حرف مادربزگم افتادم.که خدابیامرز میگفت.

امام زمان روز چهار شنبه میاد بارشو میبنده و برای روز جمعه خودشو حاظر میکنه.

اه هعی خدااا

انشالله ظهور اقامون نزدیکه .اون منتظر ماست.منتظر اینه که ما خوب بشیم

اللهم عجل لولیک الفرج.آمـــــــــیــــــــــــ
پاسخ:سلام.خدارحمتشون کنه. آره واقعا.آمین


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');