آرامش قرآنی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کاروان آرامش و آدرس karvanaramesh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 126
تعداد نظرات : 214
تعداد آنلاین : 1


filesell filesell filesell

 امشب دلم گرفته نمیدونم چرا آخه دلیلی رو براش پیدا نمیکنم...

حس میکنم گم شدم توی این دنیا توی این روزگار حس سردرگمی ک دارم چیکار میکنم

چ هدفی دارم آیا راهم رو پیدا کردم؟؟؟مقصدم معلومه؟؟

چرا همش دارم وقتم رو تلف میکنم چرا ب کارایی ک تو ذهنمه و دوس دارم عملیشون کنم نمیرسم چرا سستی میکنم چرا چرا؟؟؟

چرا فک نمیکنم ک عمرم مث باد میگذره و من بیخیال نشستم و هی امروز و فردا میکنم...

یعنی نمیدونم ک منم یه روزی یه زمانی دور یا نزدیک ک خودمم نمیدونم از این دنیا دور میشم و میرم...

پس چرا دارم خودم رو گول میزنم و وقتم رو هدر میدم...

تقریبا یه ماه پیش یکی دوستان بهم گفت ک خوندن سوره واقعه هر شب خیلی خوبه وثواب زیادی داره...

سعی کردم هر شب قبل خواب بخونم الان تقریبا حفظ شدم خیلی خوشحالم

اخه یه حس خاص و یه آرامش عجیبی داره خوندن قرآن و حفظش...

پیشنهاد میکنم هر کی این پست رو میخونه سعی کنه هرشب سوره واقعه رو بخونه...من چون رشته ریاضی بودم با حفظیات زیاد رابطه خوبی ندارم و طول کشید ک بعد چند شب تکرار مداوم تونستم حفظ کنم...

الان خوشحالم و دوس دارم سوره های بیشتری حفظ کنم چون قرآن واقعا یه منبع آرامش عجیبه...

حتی امشب ک دلم گرفت قرآن باعث شد آروم بشم...

خدایا شکرت

filesell filesell





:: بازدید از این مطلب : 618
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : فاطمه
ت : چهار شنبه 15 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ستاره ی زندگی در تاریخ : 1393/11/19/7 - - گفته است :
خدایا شکرت که منم یه دوست خوبی مثل فاطمه جونم دارم
پاسخ:سلام قربونت عزیزم .نظر لطفته


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');